17 Mar 2014

hidup memang penuh dengan dugaan kan? bukan senang nak hadapi semuanya. kadang kadang tu ada satu tahap terasa macam nak mati je, tak larat nak lalui semua nie tau :') macam sekarang nie, Malaysia tengah dalam krisis pesawat MH370 tu hilang. lenyap macam tu jea. dah masuk hari ke-10 kot. Wallahualam lah kan. Kun Faya Kun, bila Allah kata jadi, maka jadilah :') tapi kesian jugak tengok family diaorang meraung dalam tv tu. Hm aku bersyukur sbb takde family aku yg terlibat :') apapun manusia kena ingat, semua nie dugaan. bila dah jadi macam nie baru nak ingat Allah kan? Astagfirullahala'zim :') ya Allah ampunkan kami hambaMu ini yang sudah jauh melupakanMu. bantulah mereka yg dalam kesedihan dan kesusahan kerana kehilangan keluarga mereka tanpa sebarang berita hingga ke hari ini. hmm pray for MH370 :') wuuu aku fikir masalah orang, aku tak fikir pulak diri aku sendiri ada masalah. hahahahaha well aku en KUAT :'p kuat sangat kan xD haha sebenarnya aku dah penat. penat dengan hidup aku nie sendiri. yela, dah habis sekolah pun masih kena kongkong. serupa tak payah habis sekolah kan? tak cukup masalah dekat rumah nie, masalah dekat luar semua ada. nie lagi lagi pasal relay aku. hahahaha aku rasa.............. macam dah tawar hati jea. idk why lah. hati aku rasa lain macam sekarang. mungkin sbb aku dah jauh dgn dia. jarang jumpa pulak :') then dia pun akan pergi plkn. aku belajar redha dan tawakal je sekarang nie. aku redha je apa yg akan jadi bila dia pergi sana nanti. sekarang nie pun dia tegur perempuan sini sana. tapi aku diam jea :') lama dah aku perhati kot. dulu masa lepak dgn dia and budak budak dia, si perempuan endon tu asyik senyum dkt dia. itu aku okay lagi. then masa lepak dgn Awien dkt tempat dia haritu, hati gf mana tak luluh bila si Awien tu pegang dia. hmm tapi takpelah, aku belajar sabar and buang perasaan negatif tu. ni kan pulak sejak aku add fb dia, makin sakit hati yg aku dapat. first sekali sbb dia hot, bukan dengki ke apa tapi tahu tahu lah kan, bila hot, perempuan sini sana IM dia. ye aku mengaku depan aku dia kata dia tak layan tp belakang aku? bila jauh dgn aku? tak mustahil kan? lagi lagi perempuan tu semua cantik dari aku :') nak nak kan lagi sejak kawan dia tu ada buat relay dgn seorang perempuan nie tapi aku tengok dia yang lebih lebih, everyday puji perempuan tu. HAHAHAHA aku tak kesah la, aku sabar and cuba untuk kuat selagi mampu ye sayang? :') awak kena ingat, awak curang, Allah tu MAHA ADIL, saya akan bahagia dgn orang lain nanti. so kalau betul sayangkan saya, hargai saya sementara saya masih ada :'*