13 Mar 2014

Sebenarnya dah cukup penat hidup macam nie :') hari hari ada je masalah . aku dah habis sekolah tapi hidup aku masih diaturkan . sampai bila ? sampai aku dah kawin baru nak lepaskan aku ? aku cuma keluar lepak , jejalan , aku tahu jaga diri aku . hmm bukan niat aku nak melawan takdir Allah , cuma aku terasa macam tak adil :') ya Allah ampunkan aku :'( aku cuma nak jadi macam orang lain, mak bapak diaorang memahami, kenapa tak mak bapak aku mcm tu? aku cuma bercinta. salah kea? dugaan datang bertimbun timbun... 
tak larat nak hadapi lagi. lepas result spm, aku nak jujur siapa dia, dengan siapa aku keluar selama nie, masa tu nak hina aku ataupun laki tu, aku redha. dah Allah kurniakan perasaan sayang antara kitaorang, aku terima dgn rela. ye aku sayangkan dia, sayang sangat. bukan rupa yg aku fikirkan, bukan harta yg aku pandang, tapi sbb dia pandai ambik hati aku. dia memahami, dia pandai nak bahagiakan aku :') walaupun dia tak sekolah, dia mat rempit, tak salah kalau aku bagi dia peluang untuk berubah, untuk baiki diri dia :') aku kenal dia dari 2012 lagi :') aku kenal dia macam mana. sebelum ni putus pun sbb aku! hmmmm. aku taktahu macam mana aku boleh sayangkan dia sampai macam nie. mungkin sbb aku banyak habiskan masa bersama dia sejak getback haritu :') 7/2/2014 - Jumaat , kami bertemu kembali dan cinta kembali berputik walau setahun terpisah :') tapi sepanjang kami bersama, terlalu banyak dugaan, makin lama, makin berat. hmm ya Tuhan, kuatkan hati kami. restui hubungan kami. lembutkan hati ayah dan ibu untuk terima dia apa adanyaa :') Aminnnn.

Dear RizDanish bin RezalDahlan,
saya sayangkan awak sangat sangat.
maafkan salah dan silap saya ye,
maaf dah kecewakan awak semalam :')
tapi percayalah, saya betul betul 
SAYANG dan CINTA kan awak biy :')
terima kasih sbb sayangkan saya :*