3 Feb 2014

Assalamualaikum blogger :*

hihi lama tak sentuh blog nie senanya . nak update tapi malas tetiba harini sebab ada banyak sangat masalah so tak larat nak pendam , tu yg jadi rajin nak update . hihi rasa dah tak kuat pun haaa :") okay firstly nak cerita yg happy dulu , sabtu lepas en aimi keluar with quilla :* uhm rinduuuuu dia sangat sangat do . tapi masa keluar tu kitaorang pishang ah jugak sebab takde geng macam dulu dah . kitaorang berdua jea . shopping pun bagai nak rak , habis duit kitaorang . haha apapun hilang sikit rindu nie terhadap quilla walaupun rindu terhadap kekawan yg lain masih ada . alahai entah bila kita nak berkumpul mcm geng dulu lagi kan ? :') okay stop pasal tu , sekarang ni nak cerita yang penting . haa see my tittle up there ? ''Sakit yang aku rasa takkan kau fahami'' hm ni nak cerita pasal relay la kan , apalagi . uhm aimi kalau boleh nak pendam je tapi hati nie terlampau sakit , sudah tak mampu nak tahan lagi . hm . cerita dia cenni , my bf text pagi semalam , dia kata nak pergi rumah cousin dia . okay no hal la nak pergi . tak salah pun . then kitaorang text sekejap je masa tu . lepastu dia kata dia nak keluar merempit dgn cousin . so aimi just izinkan sbb maybe nak luangkan masa dgn cousin kan . okay then lama dia tak text , lewat petang tu dia text , macam biasa jelaa kitaorang text . tapi bila dia mula lambat reply , aimi stalk twitter dia semua . hm ya dia tweet tengah lepak dengan perempuan mana tah , maybe cousin dia . then aimi mula la macam takde mood , dia bukan nak bagitahu dia lepak dgn cousin perempuan sampai lewat malam and keluar sini sana apa semua then tak text aimi , abaiakan aimi semua . aimi still fikir positive , then bila aimi sent text yg aimi takde mood nak text , dia langsung tak pujuk aimi until now . know what ? sakitnya hati aimi bila ada bf macam ni . terus berubah jadi lain bila dapat jumpa perempuan perempuan tu semua kan :'/ masa nak aimi , pandai je ambik hati aimi , bila dah dapat , baru berapa hari je kot dah buat apa macam nie , lepas ni mungkin akan buat lagi teruk rasanya kann ? idk la nak cakap cemana lagi . sayangku Syafiq , please faham apa yg saya rasa . tahu kenapa saya buat awak macam nie ? semuanya awak yg mulakan . kata kata saya masa balas text awak pagi tadi saya harap awak faham betapa sakit hati ini tapi awak hanya tahu MINTA MAAF . sakit yg saya rasakan sedangkan awak ? gembira dkt sana :') now , saya hanya pasrah dan tunggu keputusan awak . awak hilangkan diri kan ? okay saya faham tu . just ingat , semakin lama awak abaikan saya , jangan tanya kenapa ada lelaki lain yg cuba bahagiakan saya :') dah la malam tadi saya down sbb kawan saya , saya down sbb awak . macam macam saya fikirkan , serabutnya saya , selalu awak ada , saya luahkan dkt awak tapi malam tadi ? ya I'm alone , terima kasih awak sbb buat macam nie . so fikirlah apa yg terbaik . saya terima apa adanya :')