30 Jul 2013

Dear Ex, bencinya kau terhadap aku. tak sangka sampai macam nie kau buat dekat aku. weh, selama ni aku tak pernah nak lupa apa semua yang kau cakap cuma aku banyak buat salah dekat kau tapi kau sampai mengaku kau tak kenal aku... hm mengalir airmata nie weh. ya Allah kenapa berat sangat dugaan aku nie. ya Allah kenapa sehingga sekarang dia masih ada dalam fikiran aku? kenapa aku tak boleh lupakan dia ya Allah :'( kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'/ aku tak kuat , aku lemah , aku menyesal , aku sakit hati , aku kecewa , aku marah semua ada . aku taktahu nak buat apa lagi . aku nak lupakan kau ! tapi semakin aku cuba lupakan kau . semakin banyak benda yang buat aku ingatkan kau ! :'( weh , aku ingat dengan adanya pengganti kau , aku boleh lupakan kau . boleh bahagia . ya pada permulaan aku bahagia but now aku dah mula rasa nak tawar hati . mungkin aku dah rasa apa yang kau rasa . hmm peritnya . bila semua dugaan ni akan berakhir ? bila Epy akan hilang dari ingatan aku ? bila Azizul akan faham aku ? bila kawan kawan aku stop tipu aku ? bila weh bilaaaa :'( ya Allah aku lemah sangat :'( gtg , tak mampu nak taip banyak , makin laju airmata nie :'( Dear Ex , aku minta maaf semua salah aku . please jangan  muncul lagi . janji , barang and segala kenangan kita aku akan cuba buang even menyakitkan . sebab aku tahu kau bukan milik aku lagi . terima kasih :'(