10 Jul 2013

awak, stop lah sakitkan hati saya. saya mohon jangan retweet saya sebab awak sendiri tahu saya nie lemah kan? bila awak retweet, saya mesti nak stalk awak. then bila stalk awak, hmm sakitnya hati ni hanya Allah yang tahu. awak rapat dengan kawan saya, adik angkat saya. awak buat saya benci diorang. sumpah! hmm saya tak faham kenapa hati saya masih berharap dekat awak sedangkan awak dah buang saya macam sampah jea. hm awak awak, kuat betul kesan kehadiran awak dulu sampai sekarang saya still berharap dekat awak tahu? awak sekarang nie asyik nak balas dendam jea. saya taktahu apa motif awak. awak dah tinggalkan saya, awak tak fikir perasaan saya, tetiba awak muncul, awak retweet saya selalu. awak, saya lemah. sumpah lemah! awak tengok saya bahagia dengan azizul? yea dari luaran awak boleh judge semuanya tapi sebaliknya biarlah rahsia. saya nak pendam sorang sorang :') saya mohon awak, saya mohon sangat stop sakitkan hati saya, stop bagi saya harapan. sampai sekarang saya masih ingat segala janji janji awak. saya teringat semua benda yang awak PERNAH buat dekat saya. awak ingat eh, one day awak rasa apa yg saya rasa sbb tak selamanya awak akan menang. Allah tu Maha Adil and kasihkan perempuan, setitik jea airmata perempuan, hmm tahu tahu lah yea. senang senang jea bagi harapan, janji apa semua, then sentuh sesuka hati. awak ingat, lelaki patut jaga perempuan lagi lagi yg dia dah bagi harapan, dah janji and dah sentuh. hahahahahaha dah la awak, saya tak larat nak menaip, actually banyak lagi but saya nak pendam dalam masa sama nak jaga hati Azizul Hakim saya :') saya minta maaf sangat sangat, kbye :'c