28 Feb 2013

hmmm fuhh berhabuk blog aymie nie . lama tak update . biasalah calon SPM kan tahun nie , busy and susah nak online , selalu kalau online pun hanya pakai handphone so mana boleh nak update blog kan ? hihihi hmm okay aymie tengah demam now , tetiba tahun ni antibody lemah , stamina tak kuat sbb tu asyik sakit :') okay naik form 5 ni seriously busy sangat , always ada homework . hihi but last year kan ? so Fight for SPM ♥ okay straight to the point lah . actually update kali nie nak story pasal someone that i love but he's gone and leave me alone :') not only him but the others people have been close to me go far away from me . hmm so sad right ? ehh speaking mcm haremmmm -___- firstly aku hilang kawan baik aku yang dulu selalu bg aku semangat , aku pernah sayangkan dia masa kitaorang berkawan but sayangg , now kitaorang macam stranger . hmm its okay , asalkan dia happy :') and now aku hilang sorang lagi , Muhammad Fikri bin Ismail . seorang yg banyak mengajar aku erti cinta selama nie . now dia dah tinggalkan aku , maybeeee ? hmm i dont know . sekarang nie semuanya jauh dari aku . seriously aku sunyi . tak happy macam dulu . aku rapat sekarang pun dgn budak kelas aku jea . diorang jea still jadi kawan aku :') hmm ya Allah . aku stress betul tahun nie . semua benda jadi dekat aku . kalau lah aku nie kuat kan ? maybe aku kuat , sbb Allah takkan uji hambaNya diluar kemampuan hambaNya . sebabkan Allah tahu kita kuat la Allah uji kita kan ? hmm Allah sayangkan kita . now im trying to be strong . dah tak mampu nak buat apa . hanya mampu berubah and more focus on study . dah tak larat utk semua nie . hmm Ya Allah , help me to be strong to faced all this :') k lah , gtg , ada hal , banyak lagi nak cerita but lain kali jelaa :')