10 Jun 2013

ya Allah , aimi tak kuat bila kena macam nie . memang dah tak kuat langsung :'( aimi dah taktahu nak buat apa lagi . epy dah banyak berubah , dia abaikan aimi . tak cukup dengan tu , dia buang nama aimi dekat bio twitter dia . dia dah tak letak gambar kitaorang dekat header twitter dia , dia betul betul dah buang aimi dari hidup dia :( aimi tak kuat , kenapa dia sanggup buat aimi macam nie ? aimi da minta maaf , aimi dah berubah tapi dia taknak percaya . dia dendam dengan masalah lama :( sanggupnya dia buat aimi macam nie . aimi menangis , aimi sakit , dia tak pernah tahu . hampir sebulan awak langsung tak contact saya apa semua :'( ya Allah , saya dah taktahu nak cakap apa . semua saya cakap , awak taknak dengar . bila nak slowtalk , awak buat taktahu . awak , saya tahu awak dah jumpa pengganti saya tapi tolong jelaskan semuanya dulu . jangan buang saya macam sampah :( saya ada perasaan awak :( saya perlukan awak . kalau saya tipu awak lagi , apa saya dapat ? awak pun bukan kaya saya nak minta duit . semuanya sebab saya betul betul sayangkan awak , cintakan awak :(   awak tak pernah sedar salah awak . awak ego , awak ikut perasaan awak sendiri sedangkan saya dekat sini macam tunggul kayu . kawan kawan semua suruh saya break dgn awak . tapi saya taknak , sbb saya sayangkan awak . diorang taktahu betapa pentingnya awak untuk saya . awak tengok cara awak layan saya dgn cara awak layan perempuan lain , sumpah lain gilaaa :( awak , sampai bila nak ego ? sampai bila nak balas dendam ? semua takkan berakhir kalau awak macam nie . saya mohon , saya nak kita berbaik and mulakan hidup baru . azizul dah takde dalam hidup saya . apalagi awak nak ? nak balas dendam ? saya sakit awak :'( tolong la faham . tolong lah mengalah untuk kali nie jea :'( tolong buang ego and fikir betul betul . jangan ulangi kesilapan sama yg awak buat dkt ex ex awak dulu . awak asyik salahkan diorang , sampai satu masa awak mesti rasa menyesal kan ? sbb awak ego , awak taknak settle cara elok :'( tolong epy , saya merayu dekat awakkkkk :'( saya dah menangis satu hari , tak tidur apa semua , tp awak boleh happy ? mana pergi awak yang dulu hah ? saya perlukan awak harini , esok dah selamanya sayang :(


sayang , semuanya berlalu dengan cepat . awak buang saya 
tanpa perasaan . sedangkan saya dah minta maaf . awak 
masih berdendam dengan saya . saya dah tak kuat ,
saya dah tak mampu nak hadapi semuanya lagi,
saya cuma mampu berdoa supaya Allah sedarkan
awak . ingat janji janji kita sayang ,
hmm iloveyou :'(