23 Jul 2013

Hello blogger! aww I miss you so much :* hahaha sorry lama tak update, busy sikit . kalau online pun bukan pakai laptop dah. just pakai phone :) okay harini hari ke 14 umat Islam berpuasa. maybe not too late for wish Salam Ramadhan for all muslim :) okay let start our story with bismillahirrahmanirrahim ..
Here we come! actually kan aymie malas nak update blog sebab takut terbaca post yang lama lama dengan ex. banyak sangat kenangan :') hmm tapi aymie kena lupakan dia sebab dia dah buang aymie dari hidup dia! even hampir sebulan berlalu and aymie dah dapat pengganti dia, tak bermakna aymie lupakan segala kenangan aymie bersama dia :') yea aymie bahagia dengan pengganti dia sekarang ni tapi sekali sekala aymie rindukan kenangan bersama dia. hm ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini. ha! ni nak cerita nie, masa hari sabtu lepas, 20/7/2013 aymie keluar buka puasa bersama kekasih hati aymie, Azizul and kawan kawan aymie, ayna, nana, zaim and siapa lagi tah. ya memang aymie tahu masa hari sabtu tu epy pun keluar. epy? hm my ex -_- okay then aymie harap sangat tak jumpa dia. mula mula happy jea lepak dengan diaorang semua kan, ya Allah masa otw pergi Pavi tu pulak mata aymie boleh nampak dia. terus aymie lari kedepan :') masa tu jantung berdegup laju sangat, rasa sejuk dan menggigil. dalam hati *ya Allah kenapa mesti aku nampak dia* hmm sampai lah dekat kfc tempat kitaorang nak berbuka, aymie moody tapi taknak terlampau tunjuk sebab taknak sesiapa tahu firstly Azizul tuh. hihihi aymie cuba untuk senyum jugak. okay makin lama aymie tahan and sabar, alhamdulillah moody tu hilang :) berjalan dengan diaorang buat aymie happy sangat! dengan nana and zaim nya menggila, ayna masuk air kacau lelaki then dapat meet penyu and eddy lagi and most important! sayang saya si Azizul tu sweet dengan saya. haha sumpah haritu hari yang paling best hang tau! hihi korang, terima kasih menyempurnakan hari saya :') iloveyou :*

p/s : haha sayanggg , iloveyou <3 
macam ni lah ketinggian kita masa tu kan ? haha
hahaha btw terima kasih sebab sudi keluar dgn saya .
awak buat saya happy hari tu !
saya harap semua tu akan berulang kembali :*

Azizul Hakim bin Zulkihffly , 27/6/2013 <3
and in shaa Allah forever mine :*