20 Oct 2013

ya Allah sakitnya hati ini hanya Allah yang tahu. ya Tuhan, aku tak kuat nak lalui semua benda nie :'( kenapa kau perlu muncul hanya untuk beri harapan pada aku weh? kau sedar tak dengan kemunculan kau nie, aku makin tambah berharap. kau kata dekat aku kau single, kau dah tawar hati. tapi aku stalk tweet kau. apa benda semua nie weh? kenapa kau tipu aku? sekurang kurangnya kau jujur, takde lah aku makin berharap. now aku sakit hati. hancur harapan aku, kau tahu tak?!!! hmm sakit wehh sakit :'( aku taktahu kenapa kau sanggup buat aku macam nie. cukup lima bulan aku terseksa berharap dekat kau. aku always doa yang kau akan kembali. hm tapi sayang, kau kembali dengan penipuan and kau dah berpunya. HAHAHA bodohnya aku rasa! kau suruh aku benci kau, kau suruh aku lupakan kau. kau cakap senang, lima bulan weh aku cuba, kau still dalam hati aku. even aku dah couple lain selepas kau tapi tak kekal sebab aku tak boleh nak sayang diaorang macam mana aku sayang kau :') hmm takpe lah, sejak semalam, aku dah tawar hati. aku dah berhenti berharap. aku takkan doa apaapa lagi. biarkan semua perasaan ini pergi dan yang tinggal hanya kenangan. thankyou dear ex for your last word yesterday :') 'cinta aku bukan untuk kau lagi' - your word :') hope kau bahagia dengan dia. aku dah takde apaapa lagi. jaga diri kau tau :')

sincerely for you Muhammad Fikri bin Ismail a.k.a Epy Fikri

your ex,
Aimi Husna